Δημιουργία Περιεχομένου

Video is the KIng...
Video μικρής διάρκειας (Short form video)
Κειμενογραφία/Σενάριο/Σκηνοθεσία Video
Γραφιστικά banner
Video animation
Διαφήμιση

Video μικρής διάρκειας

Τα σττιστικά και οι μελέτες έχουν δείξεις ότι περίπου το 90% των χρηστών περιηγούνται στα social media μέσο του ΚΙΝΗΤΟΥ τους. Γι'αυτό τον λόγο στοχεύουμε τα video που δημιουργούμε να είναι προσαρμοσμένα για κινητές συσκευές σε κάθετη μορφή (1080 x 1920).

Facebook/Intagram Ads
Google Ads
YouTube Ads
TikTok Ads
Email marketing
Στοχευμένη διαφήμιση
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Δημιουργία βίντεο
Κειμενογραφία
Σύνταξη κειμένων
Διαφημιστικά Banners
Αεροφωτογράφιση (Drone)
Τηλεοπτικά/ραδιοφωνικά spot
Φωτογράφιση (προιόντων / χώρου)
Content

Περιεχόμενο

Όλα ξεκινάνε από το περιεχόμενο.Εάν το περιεχόμενο δεν είναι της αρεσκείας του κοινού που στοχεύετε να αποκτήσετε ως πελάτες τότε είανι σαν να κάνατε μία τρύπα στο νερό καθώς η διαφήμισή σας δεν θα τραβήξει την προσοχή του κοινού σας.

Διαφημιστικά Banners
Φωτογράφιση (προιόντων / χώρου)
Δημιουργία βίντεο
Αεροφωτογράφιση (Drone)
Κειμενογραφία
Τηλεοπτικά/ραδιοφωνικά spot
Οπτικοακουστικά spot
Σύνταξη κειμένων
Gameplan

Στόχευση εν δυνάμει καταναλωτών

Για να αποδώσουν όμως τα παραπάνω το καλύτερο αποτέλεσμα δεν αρκεί το πάτημα μόνο ενός κουμπιού. Η μελέτη, η ανάλυση, η δημιουργικότητα, οι σωστές επιλογές, ο απολογισμός αποτελούν τα συστατικά της στρατηγικής σε μια σύγχρονη διαφημιστική καμπάνια. Και ευτυχώς προς το παρόν αυτά γίνονται ακόμη από ανθρώπους. Έμπειρους και εξειδικευμένους στο αντικείμενο τους, σύμφωνα με το παραδοσιακό σοφό ρητό “ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του” Ενας καλός φούρναρης σίγουρα δεν μπορεί να μας υπερασπιστεί σε μια νομική μας υπόθεση. Αντίστοιχα αν αγοράσουμε ψωμί που το έπλασε και το έψησε ένας δικηγόρος, μάλλον δεν θα μείνουμε ευχαριστημένοι.

S.W.O.T. analysis
Μελέτη ανταγωνισμού
Συμβουλευτική
Brand Awareness της επιχείρησής
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Απολογιστική ανάλυση
Επιλογή καναλιών προβολής
Ανάλυση profil καταναλωτών
S.W.O.T. analysis
Μελέτη ανταγωνισμού
Συμβουλευτική
Brand Awareness της επιχείρησής
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Απολογιστική ανάλυση
Επιλογή καναλιών προβολής
Ανάλυση profil καταναλωτών
PR-OM

“Ο διαφημιστικός αναλφαβητισμός φέρνει τις ίδιες επιπτώσεις και δημιουργεί τις ίδιες δυσκολίες με τον παραδοσιακό αναλφαβητισμό”

Ποια είναι η αξία της διαφήμισης για μία επιχείρηση;

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Digital Marketing;

Στοχευμένη διαφήμιση
Μελέτη και ανάλυση προϊόντων & υπηρεσιών, εύστοχες επιλογές κοινού, ποιοτικό περιεχόμενο και κατάλληλα ψηφιακά “οχήματα” επικοινωνίας. Η συνταγή για μέγιστη και μετρήσιμη απόδοση της διαφημιστική σας επένδυσης.
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Τα αποτελέσματα της διαφημιστικής καμπάνιας που θα ακολουθήσουμε είναι πλήρως μετρήσιμα για να γνωρίζουμε ακριβώς πόσα άτομα αλληλεπίδρασαν και ενδιαφέρθηκαν πραγματικά για τα προιόντα και τις υπηρεσίες σας.
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου.

Let's Talk

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου ώστε να αναλύσουμε τις ανάγκες της επιχείρησής σου.

    Designed and developed with ❤ by Pr-om | Digital services

    © All rights reserved