Δημιουργία Περιεχομένου
Περιεχόμενο
Όλα ξεκινάνε από το περιεχόμενο.Εάν το περιεχόμενο δεν είναι της αρεσκείας του κοινού που στοχεύετε να αποκτήσετε ως πελάτες τότε είανι σαν να κάνατε μία τρύπα στο νερό καθώς η διαφήμισή σας δεν θα τραβήξει την προσοχή του κοινού σας.
Στόχευση εν δυνάμει καταναλωτών
Για να αποδώσουν όμως τα παραπάνω το καλύτερο αποτέλεσμα δεν αρκεί το πάτημα μόνο ενός κουμπιού. Η μελέτη, η ανάλυση, η δημιουργικότητα, οι σωστές επιλογές, ο απολογισμός αποτελούν τα συστατικά της στρατηγικής σε μια σύγχρονη διαφημιστική καμπάνια. Και ευτυχώς προς το παρόν αυτά γίνονται ακόμη από ανθρώπους. Έμπειρους και εξειδικευμένους στο αντικείμενο τους, σύμφωνα με το παραδοσιακό σοφό ρητό “ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του” Ενας καλός φούρναρης σίγουρα δεν μπορεί να μας υπερασπιστεί σε μια νομική μας υπόθεση. Αντίστοιχα αν αγοράσουμε ψωμί που το έπλασε και το έψησε ένας δικηγόρος, μάλλον δεν θα μείνουμε ευχαριστημένοι.
“Ο διαφημιστικός αναλφαβητισμός φέρνει τις ίδιες επιπτώσεις και δημιουργεί τις ίδιες δυσκολίες με τον παραδοσιακό αναλφαβητισμό”
Ποια είναι η αξία της διαφήμισης για μία επιχείρηση;
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Digital Marketing;
Στοχευμένη διαφήμιση
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Let's Talk
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου ώστε να αναλύσουμε τις ανάγκες της επιχείρησής σου.
- PR-OM COMMUNICATION AGENCY I.K.E.
- Ελευθέριου Βενιζέλου 69, Αλεξανδρούπολη, Έβρος
- 25510-37450
- [email protected]
Video μικρής διάρκειας
Τα σττιστικά και οι μελέτες έχουν δείξεις ότι περίπου το 90% των χρηστών περιηγούνται στα social media μέσο του ΚΙΝΗΤΟΥ τους. Γι'αυτό τον λόγο στοχεύουμε τα video που δημιουργούμε να είναι προσαρμοσμένα για κινητές συσκευές σε κάθετη μορφή (1080 x 1920).