Ψηφιακό Marketing και Online Προβολή.
Marketing Περιεχομένου
Το σημαντικότερο κομμάτι μιας διαφημιστικής καμπάνιας είναι το περιεχόμενο που καλούμαστε να διαφημίσουμε. Σκοπός μας είναι το περιεχόμενο που θα δημιουργήσουμε να ΜΗΝ είναι ένα ακόμη βίντεο , ΜΙΑ ακόμα φωτογραφία κ.λ.π. Στόχος μας είναι το κάθε περιεχόμενο να λέει την δικιά του μοναδική “ιστορία” και να αναδεικνύει τον χαρακτήρα και την μοναδικότητα της κάθε επιχείρησης . Επί της ουσίας το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια μορφή μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στη δημιουργία, τη δημοσίευση και τη διανομή ελκυστικού περιεχομένου για ένα στοχευμένο κοινό στο διαδίκτυο.
Στρατηγική Marketing
Για να αποδώσουν όμως τα παραπάνω το καλύτερο αποτέλεσμα δεν αρκεί το πάτημα μόνο ενός κουμπιού. Η μελέτη, η ανάλυση, η δημιουργικότητα, οι σωστές επιλογές, ο απολογισμός αποτελούν τα συστατικά της στρατηγικής σε μια σύγχρονη διαφημιστική καμπάνια. Και ευτυχώς προς το παρόν αυτά γίνονται ακόμη από ανθρώπους. Έμπειρους και εξειδικευμένους στο αντικείμενο τους, σύμφωνα με το παραδοσιακό σοφό ρητό “ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του” Ενας καλός φούρναρης σίγουρα δεν μπορεί να μας υπερασπιστεί σε μια νομική μας υπόθεση. Αντίστοιχα αν αγοράσουμε ψωμί που το έπλασε και το έψησε ένας δικηγόρος, μάλλον δεν θα μείνουμε ευχαριστημένοι.
“Ο διαφημιστικός αναλφαβητισμός φέρνει τις ίδιες επιπτώσεις και δημιουργεί τις ίδιες δυσκολίες με τον παραδοσιακό αναλφαβητισμό”
Ποια είναι η αξία της διαφήμισης για μία επιχείρηση;
Social Media Marketing
Σήμερα, στη νέα ψηφιακή εποχή, το marketing και η προβολή από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης άνοιξε νέους θεαματικούς ορίζοντες. Η επιχείρηση μπαίνει κυριολεκτικά μέσα στο σπίτι του καταναλωτή ο οποίος δηλώνει τι χρειάζεται, τι ψάχνει και τι επιθυμεί. Οι αγορές δεν ειναι η γειτονιά και η πόλη, αλλά όλος ο κόσμος. Το κόστος προβολής μειώθηκε δραστικά διότι η στόχευση πλέον είναι εύκολη και ακριβής και κυρίως το αποτέλεσμα μετρήσιμο. Η επιχείρηση ξέρει πόσα μάτια και πόσα αυτιά είδαν και άκουσαν την διαφήμιση της. Ξέρει και τον χρόνο ανταπόκρισης και τον βαθμό αποδοχής της. Και όλo αυτό προχωρόντας στο μέλλον γίνεται ακόμη πιο συναρπαστικό.