Ψηφιακό Marketing και Online Προβολή.

Οι δυνητικοί σου πελάτες βρίσκονται στα Social Media.Εσύ ακόμα να τους προσεγγίσεις;
Στοχευμένη Διαφήμιση
Μετρήσιμα Αποτελέσματα
Στρατηγική Marketing
Ελκυστικό Περιεχόμενο
Διαφήμιση

Social Media Marketing

Σήμερα, στη νέα ψηφιακή εποχή, το marketing και η προβολή από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης άνοιξε νέους θεαματικούς ορίζοντες. Η επιχείρηση μπαίνει κυριολεκτικά μέσα στο σπίτι του καταναλωτή ο οποίος δηλώνει τι χρειάζεται, τι ψάχνει και τι επιθυμεί. Οι αγορές δεν ειναι η γειτονιά και η πόλη, αλλά όλος ο κόσμος. Το κόστος προβολής μειώθηκε δραστικά διότι η στόχευση πλέον είναι εύκολη και ακριβής και κυρίως το αποτέλεσμα μετρήσιμο. Η επιχείρηση ξέρει πόσα μάτια και πόσα αυτιά είδαν και άκουσαν την διαφήμιση της. Ξέρει και τον χρόνο ανταπόκρισης και τον βαθμό αποδοχής της. Και όλo αυτό προχωρόντας στο μέλλον γίνεται ακόμη πιο συναρπαστικό.

Facebook/Intagram Ads
Google Ads
YouTube Ads
TikTok Ads
Email marketing
Στοχευμένη διαφήμιση
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Δημιουργία βίντεο
Κειμενογραφία
Σύνταξη κειμένων
Διαφημιστικά Banners
Αεροφωτογράφιση (Drone)
Τηλεοπτικά/ραδιοφωνικά spot
Φωτογράφιση (προιόντων / χώρου)
Content

Marketing Περιεχομένου

Το σημαντικότερο κομμάτι μιας διαφημιστικής καμπάνιας είναι το περιεχόμενο που καλούμαστε να διαφημίσουμε. Σκοπός μας είναι το περιεχόμενο που θα δημιουργήσουμε να ΜΗΝ είναι ένα ακόμη βίντεο , ΜΙΑ ακόμα φωτογραφία κ.λ.π. Στόχος μας είναι το κάθε περιεχόμενο να λέει την δικιά του μοναδική “ιστορία” και να αναδεικνύει τον χαρακτήρα και την μοναδικότητα της κάθε επιχείρησης . Επί της ουσίας ​​το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια μορφή μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στη δημιουργία, τη δημοσίευση και τη διανομή ελκυστικού περιεχομένου για ένα στοχευμένο κοινό στο διαδίκτυο.

Διαφημιστικά Banners
Φωτογράφιση (προιόντων / χώρου)
Δημιουργία βίντεο
Αεροφωτογράφιση (Drone)
Κειμενογραφία
Τηλεοπτικά/ραδιοφωνικά spot
Οπτικοακουστικά spot
Σύνταξη κειμένων
Gameplan

Στρατηγική Marketing

Για να αποδώσουν όμως τα παραπάνω το καλύτερο αποτέλεσμα δεν αρκεί το πάτημα μόνο ενός κουμπιού. Η μελέτη, η ανάλυση, η δημιουργικότητα, οι σωστές επιλογές, ο απολογισμός αποτελούν τα συστατικά της στρατηγικής σε μια σύγχρονη διαφημιστική καμπάνια. Και ευτυχώς προς το παρόν αυτά γίνονται ακόμη από ανθρώπους. Έμπειρους και εξειδικευμένους στο αντικείμενο τους, σύμφωνα με το παραδοσιακό σοφό ρητό “ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του” Ενας καλός φούρναρης σίγουρα δεν μπορεί να μας υπερασπιστεί σε μια νομική μας υπόθεση. Αντίστοιχα αν αγοράσουμε ψωμί που το έπλασε και το έψησε ένας δικηγόρος, μάλλον δεν θα μείνουμε ευχαριστημένοι.

S.W.O.T. analysis
Μελέτη ανταγωνισμού
Συμβουλευτική
Brand Awareness της επιχείρησής
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Απολογιστική ανάλυση
Επιλογή καναλιών προβολής
Ανάλυση profil καταναλωτών
S.W.O.T. analysis
Μελέτη ανταγωνισμού
Συμβουλευτική
Brand Awareness της επιχείρησής
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Απολογιστική ανάλυση
Επιλογή καναλιών προβολής
Ανάλυση profil καταναλωτών
PR-OM

“Ο διαφημιστικός αναλφαβητισμός φέρνει τις ίδιες επιπτώσεις και δημιουργεί τις ίδιες δυσκολίες με τον παραδοσιακό αναλφαβητισμό”

Ποια είναι η αξία της διαφήμισης για μία επιχείρηση;

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Digital Marketing;

Στοχευμένη διαφήμιση
Μελέτη και ανάλυση προϊόντων & υπηρεσιών, εύστοχες επιλογές κοινού, ποιοτικό περιεχόμενο και κατάλληλα ψηφιακά “οχήματα” επικοινωνίας. Η συνταγή για μέγιστη και μετρήσιμη απόδοση της διαφημιστική σας επένδυσης.
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Τα αποτελέσματα της διαφημιστικής καμπάνιας που θα ακολουθήσουμε είναι πλήρως μετρήσιμα για να γνωρίζουμε ακριβώς πόσα άτομα αλληλεπίδρασαν και ενδιαφέρθηκαν πραγματικά για τα προιόντα και τις υπηρεσίες σας.
Image link
Image link
Image link
Image link
Image link
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου.

Let's Talk

    Designed and developed with ❤ by Prom | Digital services

    © All rights reserved